Wij hebben onze debiteurenadministratie uitbesteed aan mijnAndersnota.nl.
Dat betekent dat zij namens ons facturen innen en versturen. De declaratie die ze via ons ontvangen, wordt indien gewenst direct ingediend bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt dus alleen een factuur van hen als uw zorgverzekeraar de kosten voor uw behandeling niet (volledig) vergoedt. MijnAndersnota.nl verstuurt de facturen het liefst per e-mail. Dat is beter voor het milieu en brengt minder kosten met zich mee. Om de facturatie vlekkeloos te laten verlopen, verzoeken wij u vriendelijk om uw meest recente contactgegevens aan de balie door te geven.
De eerste factuur van mijnAndersnota.nl kan in uw spambox terecht komen. Check daarom de dagen na uw behandeling ook daar of u een factuur van hen heeft ontvangen;
We adviseren u het e-mailadres service@mijnandersnota.nl op te slaan in uw adresboek. Zo zorgt u dat berichten van onze factoringpartner in uw reguliere inbox terecht komen;
Downloadt u de factuur vanaf een mobiel apparaat? In dat geval wordt de factuur weergegeven in uw map Downloads/Bestanden. Ga dus naar een van deze mappen als de factuur na het downloaden niet direct in uw scherm verschijnt. Het kan ook zijn dat de factuur als pdf-bestand links onderin uw scherm verschijnt;
U regelt al uw factuurzaken eenvoudig via www.mijnAndersnota.nl. Of stuur een e-mail naar service@mijnandersnota.nl . Liever persoonlijk contact? Het serviceteam van mijnAndersnota.nl staat u op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur graag te woord via 085-7606262.
Comments